Përdorimi i fesë për korrupsion dhe manipulim të drejtësisë

Në Maqedoninë e Veriut, Shaqir Fetahu, i ashtuquajturi kreu i BFI-së, ka arritur të pozicionohet si një “figurë e pushtetshme”, jo vetëm në fushën fetare, por edhe në atë politike dhe juridike. Nisma e tij e “mysafirëve special të Reis Ulemas” për Haxh është një tjetër dëshmi e përdorimit të pushtetit të tij për përfitime personale dhe për forcimin e ndikimit mbi drejtësinë dhe strukturat e shtetit

Nga Mahir Rexhepi

Kush ia dha të drejtën Shaqir Fetait për të krijuar një “fond” të tillë? Në cilën mbledhje të Rijasetit u vendos një gjë e tillë? Cila është e drejta e tij diskrecionale për të shpenzuar personalisht nga buxheti i BFI-së? Deri në çfarë shume ka të drejtë ky farë mahluku për të zhvatur nga buxheti i përbërë prej fitrit dhe zeqatit të myslimanëve të vendit? Haxhi kushon rreth 7000 euro, aranzhman më i shtrenjtë në rajon! Mysafirët e “mbretit” Fetahhh, me gjasë janë figura që e pëlqejnë qelepirin dhe që kanë qejf të vardisen rreth njeriut të korruptuar dhe që korrupton, si puna e Shaqir Fetait. Nëse numri i mysafirëve special të Shaqir Fetait për në Haxh është 40-50, atëherë, ja ku rreth 300 mij euro nga korrupsioni i Shaqir Fetait dëmtojnë buxhetin e BFI-së dhe, sot, të mos keshë para për të paguar as siguracionin dhe shërbimin mjekësor! Shaqir Fetai këta “mysafirë specialë” nuk i paguan nga ndonjë ekstra fondacion por, thjesht, nga buxheti i BFI-së! Turp dhe për këtë tupr duhet të japë përgjegjësi edhe në këtë dynja!

Shaqir Fetai korrupton të korruptuarin

Pra, jo nismë, që promovon financimin e udhëtimit të individëve të afërt me Fetahun për të kryer haxhin, nuk është thjesht një shprehje e devotshmërisë fetare, por një manipulim i pasurisë dhe burimeve të besimtarëve muslimanë për të forcuar lidhjet me figura të dyshimta dhe të lidhura me korrupsionin.
Enver Bexheti dhe jo vetëm, i cili përfshihet në këtë program si “mysafirë special” i Shaqir Fetait, është tani i përfshirë në një skandal ndërkombëtar pas përfshirjes së tij në Listën e Zezë të SHBA-së, për akuzat e korrupsionit dhe ryshfetit. Ky fakt e bën edhe më të rëndë përdorimin e parave të besimtarëve muslimanë për ta dërguar këtë individ në Haxh. A është kjo një shenjë e moralit dhe drejtësisë që një udhëheqës fetar duhet të promovojë?
Të mendosh që një individ që është pjesë e një strukture të përfshirë në korrupsion dhe në manipulimin e sistemeve të drejtësisë të ketë mundësinë të udhëheqë një grup besimtarësh për në Haxh është një turp i madh për Bashkësinë Fetare Islame dhe për besimin musliman në Maqedoninë e Veriut. Shaqir Fetahu, duke i dhënë mundësinë Enver Bexhetit dhe figurave të tjera të dyshimta të udhëtojnë për në Haxh, e ka bërë këtë akt të shenjtnisë një mjet të manipulimit dhe të promovimit të interesave të tij personale dhe politike. Ky është një mesazh i gabuar, që tregon se udhëheqësit fetarë, të cilët janë përgjegjës për shpirtërat dhe moralin e besimtarëve, nuk janë të paaftë vetëm për të udhëhequr besimin, por gjithashtu mund të shfrytëzojnë këtë pozitë për të mbështetur individë të korruptuar, duke e përdorur besimin si mjet për qëllime të tjera.
Në një vend si Maqedonia e Veriut, ku korrupsioni është një problem i thellë dhe i zakonshëm, përdorimi i besimit dhe i institucioneve fetare për të avancuar agjendat personale është një formë tjetër e shtypjes dhe manipulimit të masave. Ajo që duhet të shqetësojë çdo qytetar dhe çdo besimtar musliman është se Shaqir Fetahu dhe njerëzit e tij janë të lidhur ngushtësisht me një sistem që ka dështuar të sjellë drejtësi për të gjithë, dhe tani janë përdorur edhe si mekanizëm për të siguruar fitoren e individëve të dyshimtë nëpër gjyqe. Ky është një abuzim i thellë dhe një akt i papranueshëm për çdo njeri që beson se drejtësia dhe morali janë parime që duhet të respektohen, veçanërisht nga ata që udhëhojnë besimtarët në rrugën e shenjtë të Haxhit.
Në këtë kontekst, është e qartë që Shaqir Fetahu nuk është një udhëheqës fetar i sinqertë, por një individ që ka arritur të manipulojë dhe të shfrytëzojë pushtetin fetar për qëllime politike dhe private. Në vend që të udhëheqë me integritet dhe përkushtim për të shërbyer besimtarëve, ai ka shfrytëzuar këtë mundësi për të ngritur një rreth të ngushtë, të mbështetur nga politikanë dhe individë të korruptuar, për të forcuar fuqinë e tij dhe për të krijuar një rrjet ndikimi të dëmshëm.
Drejtësia dhe morali, që janë themelet e çdo feje, duhet të mbeten të paprekura. Shaqir Fetahu ka dështuar të jetë një udhëheqës i denjë dhe i besueshëm, duke abuzuar me besimin dhe institucionet që i janë besuar, dhe për këtë ai duhet të mbajë përgjegjësi.

Pse i duhen “Enver Bexhetat” Shaqir Fetait

Në analizën e lidhjeve të Shaqir Fetahut me individë të dyshimtë dhe të lidhur me korrupsionin, si Enver Bexheti, mund të shihet një skemë e qartë manipulimi të pushtetit dhe përdorimi i besimit fetar për qëllime personale dhe politike. Pyesni se përse Shaqir Fetahu ka zgjedhur të shpërblejë me Haxh një individ të tillë, i cili ka qenë pjesë e një sistemi që ka shkelur të drejtat e shqiptarëve dhe ka ndihmuar në mbrojtjen e njerëzve të përfshirë në korrupsion të madh, është një pyetje e drejtë dhe ka përgjigje që lidhen ngushtësisht me përfitimet dhe aleancat që krijohen përmes këtyre lidhjeve.
Nevoja e Shaqir Fetait për Enver Bexhetin dhe individë të tjerë të korruptuar mund të shpjegohet me disa faktorë:

– Lidhjet politike dhe sigurimi i imunitetit: Enver Bexheti, si një figurë e lidhur ngushtësisht me sistemin e drejtësisë, ka pasur mundësinë të ndihmojë në mbrojtjen e individëve të korruptuar, si Sasho Mijallkovi, dhe për të siguruar që ata të mbeten të lirë ose të shfajësohen nga akuzat. Për Shaqir Fetahin, mbështetja dhe shpërblimi i Bexhetit me mundësinë e udhëtimit gratis për në Haxh mund të ketë qenë një mënyrë për të forcuar lidhjet dhe për të siguruar mbrojtje nëpërmjet sistemit të drejtësisë, nëse ai ndodhet nën kërcënim për akte të paligjshme ose për korrupsion. Me një individ të tillë në “grupin e tij”, Fetai mund të sigurojë një mbrojtje të mundshme nga hetimet ose procedurat ligjore që mund t’i vihen atij dhe aleatëve të tij.

– Korruptimi i institucioneve të drejtësisë: Përdorimi i drejtësisë për të përfituar në mënyrë të paligjshme është një fenomen i zakonshëm në shumë shtete ku korrupsioni është i përhapur. Shaqir Fetai, duke ia dhënë “haxhin” Enver Bexhetit dhe individëve të tjerë të lidhur me pushtetin, mund të jetë përpjekur të ndikojë në vendimet gjyqësore të ardhshme. Ky është një mjet për të krijuar një rreth të mbyllur, ku individët që janë të detyruar nga njëri-tjetri për favore dhe ndihmë reciproke mund të ndihmojnë për të mbrojtur njëri-tjetrin nga ndjekja e drejtësisë.

– Përfitimet e ngritjes së një rrethi të besnikëve: Përdorimi i Haxhit si një “shpërblim” për individë të dyshimtë është një mënyrë për të krijuar një grup besnikësh, të cilët janë të angazhuar në ruajtjen dhe mbështetjen e tij, veçanërisht kur janë të përfshirë në aktivitete që nuk mund të mbijetojnë nën vëmendjen publike. Ky grup mund të shërbejë si mbrojtje e shpejtë ndaj çdo presioni që mund të vijë nga jashtë, si dhe mund të sigurojë një mbështetje për të ruajtur pozitat e tij të pushtetit brenda Bashkësisë Fetare Islame dhe në nivelin politik.
Shaqir Fetai jo një herë para bashkëpunëtorëve të vet është mburrur se në shërbim të vetin ka të ashtuquajturin “grupin e gjykatësve” nga Gostivari, dhe kjo mburrje mund të kenë një kuptim të dyfishtë. Nga njëra anë, ai mund të nënkuptojë mbështetje të fuqishme për institucionet që kontrollon, duke sugjeruar se ai ka mundësinë të ndihmojë ata që janë të angazhuar në sisteme të korrupsionit ose që janë të gatshëm të mbyllin sytë përpara shkeljeve. Nga ana tjetër, mund të jetë një përpjekje për të krijuar një rreth më të madh mbështetës që do të mund të përdoret për të influencuar vendimet e gjyqësore dhe për të siguruar që askush që është i lidhur me të, përfshirë ata që janë të përfshirë në korrupsion, të mos ballafaqohet me pasojat ligjore. Prandaj, Shaqir Fetai jo një herë është mburrur me fitim të lëndëve gjyqësore akoma pa filluar procedurat!
Ky lloj manipulimi tregon se Shaqir Fetahu është i gatshëm të përdorë të gjitha mjetet që ka në dorë, duke përfshirë besimin fetar dhe sistemin e drejtësisë, për të forcuar pushtetin dhe për të ruajtur aleancat me individë që mund t’i sigurojnë mbrojtje dhe ndikim. Ky është një abuzim i rëndë i besimit dhe i pozicionit që ai ka në shoqëri, dhe përdorimi i parave të besimtarëve për të financuar udhëtimin e individëve të korruptuar është një dhunim i rëndë i besimit dhe një tradhëti ndaj interesave të besimtarëve.
Përfundimisht, përzgjedhja e Enver Bexhetit dhe të tjerëve me të kaluar të dyshimtë për të marrë pjesë në Haxh është një akt i papranueshëm dhe i pandershëm. Ky është një shembull i qartë se si Shaqir Fetahu ka përdorur pushtetin e tij për të avancuar interesat e tij dhe të aleatëve të tij të korruptuar, duke përdorur Haxhin si një mjet për të mbajtur dhe forcuar lidhjet politike dhe personale që përfshijnë korrupsionin dhe manipulimin. Edhe përzgjedhja e “teologut” Idriz Idrizi (krejt bota e di se kush është ky person!) për ta dekoruar nga Komisioni për bashkësitë fetare dhe grupet religjioze është përpjekje për t’i përforcuar dhe avancuar interesat personale të Shaqir Fetait.

Bashkë me Enver Bexhetin penalisht duhet të ndiqet edhe Shaqir Fetai

Përfundimisht, edhe Shaqir Fetai duhet të hetohet për korrupsion për shkak të përdorimit të pushtetit dhe pozitës së tij si udhëheqës fetar për të përfituar nga lidhjet e dyshimta dhe për të mundësuar mbështetje për individë të korruptuar. Kur një udhëheqës fetar, i cili duhet të jetë një model i moralit dhe drejtësisë, shperblen individë të korruptuar si Enver Bexheti, që ka pasur lidhje me korrupsionin dhe manipulimin e drejtësisë, që ka mbrojtur dhe shpëtuar nga burgu “penicilinin” e shqiptarëve, kjo flet qartë për një keqpërdorim të fuqisë dhe për përpjekjen për të krijuar një rreth mbështetës të ndikuar nga korrupsioni.
Manipulimi i besimit fetar për qëllime personale, siç ka vepruar dhe po vepron Shaqir Fetai, krijon  mundësinë për të ndikuar te besimtarët dhe t’i përdorë ata për qëllime që nuk kanë asnjë lidhje me mësimet dhe vlerat fetare. Kur ai shperblen individë që janë të lidhur me korrupsionin, kjo tregon një shpërdorim të besimit të besimtarëve dhe përdorimin e pushtetit fetar për përfitime personale dhe politike.
Forcimi i një rrethi të ngushtë të individëve të korruptuar arrihet përmes shpërblimit të atyre individëve me mundësinë e udhëtimit në Haxh apo edhe me dhurimin e gjysëm lope nga kurbani dhe, krejt kjo, ka për qëllim krijimin e një rrethi mbështetës të individëve që mund të ndihmojnë për mbrojtjen e tij nga hetimet dhe pasojat ligjore. Ky grup besnikësh mund të shërbejë për të mbajtur kontrollin mbi institucionet dhe për të influencuar vendimet që lidhen me të dhe me aleatët e tij, duke shfrytëzuar drejtësinë si mjet për të avancuar interesat e tij.
Paratë e besimtarëve muslimanë janë përdorur për të financuar udhëtimet e individëve të dyshimtë, që janë të lidhur me skandale të korrupsionit. Kjo është një shkelje e besnikërisë dhe e parimeve që udhëhojnë përdorimin e fondeve të tilla, duke abuzuar me besimin e popullit për të siguruar favore dhe mbështetje për individë që nuk kanë asnjë lidhje me moralin dhe drejtësinë.
Përfshirja e Shaqir Fetait në një rrjet të dyshimtë me politikanë dhe gjykatës që janë të përfshirë në korrupsion sugjerojnë një abuzim të pushtetit dhe ndikimin që ai mund të ketë për të manipuluar drejtësinë për qëllime të paligjshme. Pjesëmarrësit në këtë rrjet mund të shfrytëzojnë pushtetin për të mbrojtur individët që janë të përfshirë në skandale të korrupsionit dhe për të mbajtur statusin dhe pozitat e tyre, pa pasur frikë nga hetimet ose ndëshkimet.
Kur një njeri shpërblen me korrupsion të korruptuarit, kjo flet për një fenomen të thellë dhe të rrezikshëm që ka pasoja të rënda për shoqërinë dhe institucionet e shtetit.
Kjo është një shenjë e qartë e abuzimit të pushtetit, pasi individi që e bën këtë veprim, duke shperblyer të korruptuarit, po përdor pozitat e tij për të krijuar një rrjet mbështetës të bazuar në interesat e përbashkëta dhe të paligjshme.
Kur udhëheqësit fetarë shfrytëzojnë besimin e popullit për të përfituar nga korrupsioni, ata e dëmtojnë imazhin dhe autoritetin e institucioneve fetare, duke e nxjerrë besimin dhe drejtësinë nga rruga e duhur.
Kur individë që janë të lidhur me korrupsionin përdorin pushtetin për të shpërblyer individë të tjerë të korruptuar, ky proces krijon një rrjet të mbyllur që e bën të pamundur zbatimin e drejtësisë dhe shkatërron besimin në sistemin gjyqësor.
Në përfundim, kjo nuk është thjesht një çështje e moralit fetar, por një çështje serioze që ndikon në shoqërinë e gjerë dhe të drejtat e individëve. Shaqir Fetahu, duke shpërblyer individë të korruptuar, ka krijuar një rreth të ngushtë të ndikimit që mund të përfshihet në manipulimin e drejtësisë dhe përdorimin e besimit për qëllime politike dhe personale, dhe për këtë arsye, –
SHAQIR FETAI DUHET TË HETOHET DHE TË MBAJË PËRGJEGJËSI PENALE PËR ABUZIMET E MUNDSHME TË PUSHTETIT TË TIJ TË KORRUPTUAR.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *