Media zyrtare apo shtetërore në Rusi, e cila dominon në vend, ka ndërruar tonet disa herë gjatë gjithë krizës në Ukrainë, nga mohimi i pushtimit ndodhi në shkurt, në lavdërimin e “denazifikimit të drejtë të Ukrainës”.

Por në përgjithësi, krahasuar me muajt e parë të luftës, tema është zbehur dhe është zhvendosur në plan të dytë.

Sipas një studimi të fundit, televizioni shtetëror përmend luftën gjithnjë e më pak, ndërsa “denazifikimi”, një nga qëllimet e deklaruara të “operacionit special” të Moskës, përmendet shumë rrallë, shkruan Al Jazeera.

Sipas mediumit në fjalë, më shumë kohë transmetimi i kushtohet argëtimit të thjeshtë, në krahasim me programet e vazhdueshme politike që shiheshin në shkurt dhe mars.

Megjithatë, më 6 shtator, Ukraina filloi një kundërofensivë në rajonin e Kharkiv, duke rimarrë disa qytete kryesore dhe territorin e pushtuar.

Në fillim, blogerët dhe mediat pro-ruse minimizuan përparimin e Ukrainës.

“Nuk ka panik në Balakliya”, shkroi më 6 shtator kanali Telegram Veteran’s Notes, i cili krenohet me 192,000 abonentë.

Një numër burimesh pro-ruse, duke përfshirë atë të prezantuesit të famshëm të talkshow-it, Vladimir Solovyov, e ripostuan atë mesazh.

Ditën tjetër, megjithatë, kishte një ton më të zymtë.

“Mos prisni lajme të mira sot”.

Ndërkohë, duke folur për humbjen e Izyum, drejtuesi i një “debati politik” në Match TV, një kanal sportiv, u bëri thirrje shikuesve të tij që të “luteshin për djemtë tanë”.

Veç kësaj, qeveria dhe zërat e saj miqësorë në media e kanë pranuar se forcat ruse janë tërhequr nga pozicionet e mbajtura më parë, por kanë shmangur që nga jashtë ta quajnë atë një humbje.

Zëdhënësi i Ministrisë së Mbrojtjes, Igor Konashenkov, për shembull, njoftoi se vendimi ishte marrë me qëllim të rishpërndarjes së forcave nga Balakliia dhe Izyum dhe përforcimin e rajonit të Donetsk, i cili mbahet nga separatistët.

Blogeri pro-Kremlinit, Yuri Podolyaka, ndërkohë e përshkroi atë si një mundësi për t’u rigrupuar.

“Kundërshtari po hedh forcat e tij kryesore në betejë”, i tha ai kanalit televiziv Channel One të kontrolluar nga shteti. “Po, sigurisht që jemi tërhequr në pozicione të reja dhe kemi hequr dorë nga territore mjaft të rëndësishme, por nëse mbledhim një forcë të mirë dhe i godasim nga veriu, Izyum dhe veriu, problemet tona fillestare mund të kthehen në probleme të mëdha për ushtrinë ukrainase”.

E gazeta shtetërore Rossiyskaya Gazeta nuk përmendi përfitimet nga Ukraina të dielën, në vend të kësaj pretendoi se Ukraina pësoi 4,000 vdekje midis 6 dhe 10 shtatorit.

Madje politikani liberal Boris Nadezhdin tha gjatë një debati televiziv se mposhtja e Ukrainës ishte e pamundur dhe bëri thirrje për bisedime paqeje.

Në një video që është shpërndarë gjerësisht në mediat sociale, Nadezhdin shmangu fajësimin e vetë presidentit Vladimir Putin, në vend të kësaj duke akuzuar këshilltarët e presidentit për keqinformim të tij për situatën në Ukrainë para dhe gjatë pushtimit.

Fjala “luftë” përdoret gjerësisht në të gjithë segmentin, në krahasim me “operacionin special” të mandatuar zyrtarisht, duke përfshirë edhe nga Nadezhdin, edhe nga politikani Aleksandër Kazakov, të cilët kundërshtuan tonin dashamirës të Nadezhdinit.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You May Also Like

Karakaçanov: Identiteti maqedonas nuk ka ekzistuar para vitit 1944, këtë e di çdo njeri normal

Zv. kryeministri dhe ministri Bullgar i Mbrojtjes Krasimir Karakaçanov përsëri u shfaq…

Franca, Turqia dhe Greqia do të evakuojnë civilët e mbetur në Mariupol

Zyrtarë nga Turqia, Franca dhe Greqia kanë njoftuar se do të organizojnë…

Kryeministri Kurti flet sot për takimin në Bruksel

Kryeminsitri i Kosovës, Albin Kurti, sot do të flasë për takimin e…

Lirohet kryetari i rrëmbyer i Melitopolit, thotë Ukraina

Kryebashkiaku i Melitopolit, i cili thuhet se u rrëmbye nga forcat ruse…

Grafa etnike në letërnjoftime, në harresë!

Grafa etnike në letërnjoftime mbetet në qorr sokak. Prej muajsh nuk ka…